Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Regina_9

Dotycząca firmy: Pizza Hut

Treść opinii: Dzisiejszej wizyty, w tym rzadko odwiedzanym przeze mnie lokalu, nie mogę zaliczyć do udanych. Zacznę od plusów, bo były: zaraz przy wejściu na gości czekał poczęstunek na słodko, umilający oczekiwanie na stolik. Zostaliśmy miło pożegnani i padło zaproszenie do ponownej wizyty. Wszystko co zdarzyło się w trakcie pobytu znacznie odbiegało od poprawności. Po wskazaniu stolika przez obsługę od razu otrzymaliśmy karty. Co z tego, skoro bardzo długo czekaliśmy, aż ktoś z obsługi podejdzie i przyjmie zamówienie? Sami poprosiliśmy przechodzącą osobę, żeby przyjęła zamówienie. Przyjęła, choć na wstępie zaznaczyła, że nie od tego tam była. OK,przyjęła i przekazała zamówienie dalej. Na pizzę zgodnie z zapewnieniem mieliśmy czekać 17 minut. Czas oczekiwania został chyba pomnożony przez ilość biesiadników, albo przez ilość pośredników, bo znowu czekaliśmy bardzo długo. W lokalu nie było tłumów i nieuzasadnione oczekiwanie na realizację zamówienia oraz kompletny brak zainteresowania ze strony personelu z czasem zaczął nas irytować. Podczas wizyty nie zdarzyło się ani razu, żeby ktoś podszedł i spytał czy czegoś jeszcze potrzebujemy. Za każdym razem należało kogoś zawołać, więc obsługiwały nas różne osoby. Pizza bez zarzutu, za to napoje chłodzące ciepłe. O rachunek prosiliśmy 2 razy. Choć staraliśmy się nie pokazywać tego po sobie i nie psuć sobie wieczoru, było po nas widać, że nie jesteśmy zadowoleni z obsługi. Na do widzenia spotkała nas miła niespodzianka, bo udzielono nam zniżki z powodu długiego oczekiwania na RACHUNEK. Zniżka do rachunku jest bardzo miłym gestem, zwłaszcza, że nie prosiliśmy o nią- została po prostu naliczona, ale nie zrekompensowała fatalnej w tym dniu obsługi. Bywało lepiej w tym miejscu. Gdybym zawitała tu dzisiaj pierwszy raz, to nie chciałabym wrócić pomimo udzielenia rabatu i zaproszenia do ponownej wizyty. Znana marka powinna być gwarancją dobrej obsługi.