Opinia użytkownika: Łukasz_546
Dotycząca firmy: Rosiak i Syn
Treść opinii: Zostawiłem mój zakupiony w tym salonie samochód w serwisie w celu montażu nowych kół wraz z oponami zimowymi. Rezerwację terminu oraz zamówienie kół dokonałem telefonicznie, nie było konieczności wpłacania zaliczki, ani zadatku na poczet zamówionych części. Samochód mogłem podstawić rano, a odebrać wieczorem. Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały rozpatrzone. Wieczorem odebrałem samochód z wymienionymi kołami. Samochód został dodatkowo umyty na zewnątrz i w środku. Ważnym elementem obsługi, był wysłany do mnie dzień wcześniej SMS przypominający o omówionym terminie w serwisie. Dodatkowo w pierwszy dzień roboczy po wykonaniu usługi pracownik salonu skontaktował się ze mną w celu poznania mojej opinii i sprawdzenia zadowolenia z wykonanej usługi. Monitorowanie zadowolenia klienta świadczy w moim odczuciu nie tylko o trosce o dobro klienta, lecz również o dążeniu firmy do osiągnięcia jak najlepszych ocen dotyczących jakości obsługi i świadczonych usług.