Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2347

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: "Czas to pieniądz" - ta dewiza niekoniecznie przyświeca pracownikom bydgoskiego Polbanku. Na pewno jeśli chce się załatwić jakąś sprawę trzeba zarezerwować sobie dłuższy czas. W moim przypadku zwykłe rutynowe odebranie koperty zabrało godzinę czasu. Oprócz tego, że procedury panujące w tej placówce, niejako zmuszają do odczekania odpowiedniego czasu przez pracownika chcącego odebrać dany dokument, dochodzi jeszcze brak drukarek na każdym stanowisku. Wydaje się, że w takim przypadku środki ostrożności, poszły w zły kierunku. Honor jednak trzeba przyznać obsłudze, której mimo tego, że się specjalnie nie spieszy jest bardzo uprzejma i rzeczowa. Od obsługującej mnie pani mogłam usłyszeć dokładną informacje. W tym przypadku pani była osobą kompetentną.