Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy organizacji informacji dla podróżnych na dworcu PKP w Gliwicach. Wracając ze Szczecina chcąc obejrzeć Rynek w Gliwicach bez letnich ogródków i w wieczornym oświetleniu wsiadłam na ok godzinę aby potem wsiąść w pociąg do Krakowa. Przed udaniem się do Rynku sprawdziłam odjazdy pociągów. I na rozkładzie wśród godzin odjazdów pociągów do Krakowa była napisana godz.20.17. Nie było żadnej informacji w widocznym miejscu o mianach w rozkładzie. Tak samo w gablotach z wywieszonymi rozkładami ( żółtymi plakatami) niestety nie przy każdym peronie była kartka informująca o zmianach. I gdyby pociąg miał odjeżdżać kilka minut wcześniej i odjechał by punktualnie to byłby problem. Pociąg zwiększał opóźnienie ale to normalne. Niestety nie wiem dlaczego na wyświetlanej tablicy z odjazdami raz zbył pokazywany peron 2 a raz peron 4 przy zmienianiu czasu opóźnienia pociągu. Na peronach o tej porze roku i dnia było zimno więc pozostawało czekanie w tunelu przed wejściem na peron niestety zapowiedz pociągu nie była tutaj słyszalna. Jednym słowem brakło po pierwsze informacji o przesunięciu odjazdu pociągu o te tylko 5 minut później a potem pozostawało na tablicy świetlnej podawać peron zgodny z rozkładem jazdy bo i tak cały czas jeden z torów był wolny.