Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Witam Odwiedziłam dzisiaj sklep Tesco niedaleko mojego domu. Wybrałam go dlatego, iż jest otwarty do godziny 24.00. Lubię ten sklep, bo zawsze wiem gdzie znajdują się dane produkty, których szukam. Dzisiaj zaskoczyło mnie to, że pułki były brudne, produkty leżały chaotycznie na regałach, a co najgorsze nie było produktu po który przyszłam. W zasięgu mojego wzroku nie było żadnego sprzedawcy. Podeszłam do kasy i poczekałam na moją kolej. Poprosiłam panią kasjerkę o informację co się stało, że nie ma towaru na pułkach w całym dziale. Dostałam odpowiedź, że mam przyjść sobie jutro. Nie dostałam konkretnej informacji zwrotnej dlaczego akurat jutro. Gdyby przeprosiła mnie i poinformowała, że akurat jest dostawa towaru i np zaraz zadzwoni do magazynu i dowie się, czy mój produkt jest już w sklepie, zapewne pojawiłabym się ponownie. Drugie moje akurat pozytywne zaskoczenie. Inna kasjerka widząc, że stoję w kolejce do kasy zaprosiła mnie do kasy samoobsługowej. Była uśmiechnięta i chętna do pomocy w razie problemów z tą nową kasą. Stała niedaleko mnie. Czułam się pewnie i wiedziałam, że w każdej chwili mogę ją ponownie poprosić. Po zakończonych zakupach pożegnała mnie i zaprosiła ponownie na zakupy. Dzięki tej drugiej kasjerce czas obsługi znacznie się skrócił. Jakość obsługi klienta - powitanie czy pożegnanie z uśmiechem jest bardzo ważne. Zauważyła mnie i zaprosiła do stanowiska. Służyła pomocą ii była w zasięgu mojego wzroku. Tylko dzięki niej wrócę jutro do sklepu, a to chyba jest najważniejsze - budowanie lojalności klienta. Poniższa ocena dotyczy obsługi drugiej kasjerki, wyglądu półek i brak asortymentu. Pozdrawiam Agnieszka Daniel