Opinia użytkownika: Gunia
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Po przeprowadzce w nowe miejsce postanowiłam zwiedzić również nowe hipermarkety. Fakt, że już długo przebywam w Lublinie, ale prawdę mówiąc nigdy w Realu nie byłam. Postanowiłam, więc zostać ich klientem i ocenić ich jakość obsługi. Pojechałam zatem do jedynego w Lublinie hipermarketu należącego do firmy Real i udałam się na zakupy. Na początku zdziwił mnie fakt, iż za bramkami prowadzącymi na sklep nie ma małych koszyków, okazało się, że znajdują się za stanowiskiem obsługi klienta. Wzięłam jeden i poszłam na zakupy. Alejki były schludne, w miarę dobrze oznakowane, niestety gorzej sprawa przedstawiała się w dziale z odzieżą (porozrzucana, leżąca na podłodze) oraz w dziale z mąką i cukrami - istny chaos. Dla mnie dziwnie oznaczone mają promocje, np: nie mając gazetki nie wiedziałabym który produkt jest w promocji kup jeden a drugi za 1 grosz. Obsługa w kasie była miła - pani sympatycznie mnie powitała, pogratulowała udanych zakupów, wymieniła ze mną kilka zdań na temat sklepu oraz zaprosiła ponownie. Ze względu na obsługę na pewno skorzystam. Mam nadzieję przyzwyczaić się do tego co oferuje Real.