Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Fast food jaki jest każdy wie. Moja obserwacja dotyczy jednej z promocji, którą dostałem jako kupon zniżkowy e-mailem. Kupon dotyczył jednego produktu - kubełka i był ważny tylko i wyłącznie w dniu 19 listopada. Zniżka była spora bo aż 30 procent. Minus dla centrali należy się z powodu nie poinformowania pracowników jak taki kupon użyć, spędziłem 10 minut czekając aż obsługa zorientuje się co z tym kuponem zrobić. Menedżer sprawdzał, dzwonił gdzieś, a ja miałem ochotę zrezygnować z korzyści kuponowej i zapłacić normalną cenę - byłem głodny i mi się spieszyło. Dlatego, chciałem zjeść w fast foodzie. Chwała dla managera, który potrafił wyjść z sytuacji. Nie mogąc znaleźć danej promocji, zaproponował najwyższą możliwą zniżkę a do tego od siebie dorzucił darmowy napój. To się nazywa amerykańskie podejście do klienta, czyli bardzo profesjonalne. Polecam bar, pracownicy robią dobrą minę i grają na czas - ale zawsze znajdą właściwe wyjście z sytuacji!