Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: W hipermarkecie sprawdzałem jakość obsługi na stanowisku RTV/AGD. Na początku przeglądałem dostępną ofertę laptopów - robiłem to ponad 10 minut oczekując aż ktoś z obsługi do mnie podejdzie. Niestety byłem zmuszony sam zapytać o interesujący mnie temat. Przedstawiłem ekspedientowi moje potrzeby i oczekiwania wobec laptopa. On natomiast nie zastanawiając się ani chwili wskazał jakby pierwszy lepszy będący w promocji, zupełnie nie odpowiadający moim potrzebom. Dopiero później po mojej sugestii, czy aby na pewno będzie spełniał moje oczekiwania, wskazał bardziej odpowiedni laptop. Całość przebiegała dość chaotycznie, a informacje które mi udzielał nie były kompletne i opierały się jedynie na ogólnikach. Niestety był to słaby pokaz "obsługi klienta".