Opinia użytkownika: Jakub_176
Dotycząca firmy: Hotel Lord
Treść opinii: Hotel Lord w Warszawie znajduje się w bardzo bliskim sąsiedztwie Lotniska Okęcie. Z tego też pewnie powodu żyje głównie z wynajmu sal szkoleniowych. Ja miałem również nie przyjemność tam nocować. Jak na hotel 2 gwiazdkowy to oferuje całkiem przyzwoity standard. Pokoje ładne i przestronne oraz zadbane. Jedynym minusem pokoju był brak swobodnego dostępu do Internetu, co jest dużym problemem gdy chce się jednocześnie podłączyć 2 komputery. Internet jest dostępny po kablu, a ten znajduje się ... recepcji na dole. No ale o tym fakcie dowiaduje się człowiek w pokoju. Obsługa hotelu burkliwa i nie przyjemna, nauczona robić odtąd dotąd i nic więcej. Sam nocleg uważam za tragiczny. Bo trudno się wyspać, gdy dwóch pracowników do późnych godzin majstruje coś na podnośniku przy elewacji hotelu, wciąż krzycząc niżej lub wyżej. Za długo też bym nie pospał, bo przed 6 rano zaczyna się ruch na Okęciu i lądujące samoloty nie pozwalają spać. Śniadanie w hotelu to mocne rozczarowanie. Najpierw się długie oczekiwanie na obsługę, a potem miniaturowe rację żywnościowe podane na zimnym talerzu wyciągniętym z głębokich zakamarków chłodni. Samo przygotowanie bufetu i sali szkoleniowej bez zarzutu, ale pomoc ze strony obsługi technicznej pozostawiło wiele do życzenia. Nawet przystępna cena nie zatarła nie miłych wspomnień.