Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Odwiedziłam sklep C&A w poszukiwaniu paska do spodni. W sklepie nie było praktycznie w ogóle klientów. Podłoga była czysta, a towar poukładany na półkach, wyspach i wieszakach. Jeśli chodzi o porządek nie można było nic zarzucić. Ekspedientki chodziły i poprawiały towar. Zaczęłam chodzić i szukać regału z paskami. Dość szybko je zlokalizowałam. Nie było zbyt dużego wyboru, a ceny były dość wysokie. Po dłuższym zastanowieniu nie zdecydowałam się na nic. Podczas całej, trwającej blisko 5 minut wizyty w sklepie nikt z obsługi się mną nie zainteresował. Żadna z ekspedientek mnie nie przywitała, nie podeszła, żeby spytać, czy mi nie pomóc w czymś. Czułam się trochę jakby mnie tam nie było. Za to na pewno ogromny minus w jakości obsługi. Również jak wychodziłam nikt na mnie nie zwrócił uwagi.