Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_426

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Poszłam z koleżanką do Polbanku, ona chciała reaktywować swoje konto. Obsługa 4 osoby, punkt kredytowy ma klientów, punkty kasowe mają klientów, opiekun klienta ma klientkę.Na pewno był to klient mający swoją firmę,który dokonywał przelewy ze swojego konta.Operacje zakończone. No i zaczęło się klienta była rozmowna, a to o dzieciach, a to o fryzurze- my dalej siedzimy i słuchamy chcąc nie chcąc, bo w bankach nie ma intymności wszystko jest słyszalne dla ludzi z kolejki. Pracownica banku konwersowała , nie patrząc na to ,że jest kolejka i takie tematy ,można podejmować jak nie ma nikogo poza osobą przy niej i to ona powinna przerwać grzecznie tą rozmowę i zając się następnymi klientami. Zupełnie się tym nie przejęła. Nie wiem czy płacą jej za rozmowy, bo za profesjonalizm na pewno nie.