Opinia użytkownika: Aleksandra_998
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zadzwonił do mnie Pan z mBanku celem zaproponowania mi nowej karty debetowej do konta. Niestety nie pamiętam jak się przedstawił, gdyż złapał mnie w autobusie. Zapytał miło czy nie przeszkadza i czy mogę poświęcić mu 5 minut na rozmowę. Zgodziłam się, ponieważ jestem klientem mBanku i często korzystam z nowych rozwiązań. Oczywiście nie wierzę, kiedy konsutant zapewnia mnie, że promocja dotyczy tylko mnie, czyli klienta aktywnie korzystającegop z konta. Wszystkie te oferty zwykle dostępne są w internecie, ale rzeczywiście nie zawsze mam głowę do ich śledzenia. Z początku nie byłam przekonana do skorzystania z tej karty, ale Pan brnął dalej i wymieniał korzyści z posiadania produktu. Podczas rozmowy podobało mi się, że konsultant bardzo cieprliwie odpowiadał na moje pytania. Ostatecznie zamówiłam produkt, gdyż posiadanie go oprócz rabatów w wybranych sklepach, obniża oprocentowanie ewentualnych kredytów. Kartę przetestuję w praktyce, ale obsługa telefoniczna przebiegła w sposób zadowalający.