Opinia użytkownika: Mieszko_8
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Ostatnio pojechałem zatankować samochód. Tankowanie jak tankowanie, rzecz prosta, tym bardziej że Orlen dba o Klientów i na każdej stacji jest tzw. Podjazdowy który MUSI podejść do każdego klienta i zaproponować pomoc w tankowaniu, zachęcić do zakupu Vervy oraz innych wysokomarżowych produktów. On ze swojej roli wywiązał się znakomicie jak zawsze, pozostała jeszcze kwestia zapłaty. Mało przyjemne, biorąc pod uwagę aktualne ceny paliw. Jak zawsze 3 karty : płatnicza, Vitay'ka na punkty oraz rabatowa BiznesTank. Okazało się że od mojej ostatniej wizyty zmienił się rabat więc potrwa to nieco dłużej ponieważ najpierw na karcie musi zostać wprowadzona korekta. Przy płatności okazało się, że jest ona taka sama jak na dystrybutorze a powinna być nieco niższa ze względu rabat w wysokości 8 gr na litrze. Zapytałem o to kasjerkę na co usłyszałem że rabat raz jest a raz go nie ma. Nie powiem, zdenerwowałem się nieco ale podejrzewam że pracownica była nowa i dopiero się uczyła ponieważ wcześniej jej tam nie widziałem a bywam na stacji dosyć często. Na szczęście po chwili pojawił się kierownik który zwrócił różnicę i przeprosił ale niesmak pozostał. Możnaby napisać że jest jak zawsze : podjazdowy wyrabia 300% normy, zawsze jest miły i uprzejmy a pracownicy w środku psują ten cały wizerunek nie odpowiadając na "dzień dobry" wypowiadane przez klienta.