Opinia użytkownika: Mieszko_8
Dotycząca firmy: NordGlass
Treść opinii: Chciałem zamontować spoiler do tylniej klapy. Nie chciałem wiercić więc postanowiłem przykleić go, najlepiej nadaje się do tego klej do szyb dlatego wybór padł na firmę Nordglass, kleją szyby to i na pewno poradzą sobie z taką drobnostką. Niestety nie poradzili sobie. Z punktualnością problemu nie było, wszystko OK, na wstępie poinformowali o cenie usługi oraz o tym, ile to potrwa. Zaproponowali by poczekać w biurze, ponadto standard czyli coś do picia. W międzyczasie przyjechał Białorusin. Ktoś w nocy wybił mu szybę i potrzebował jej natychmiast ponieważ chciał wracać do domu. Problemu nie robili, gdzieś go wcisnęli mimo innych klientów. Panu zależało na czasie więc co pewien czas pytał ile to potrwa. Obsługa chyba miało go dość ponieważ od czasu do czasu padały komentarze z których wynikało że raczej nie są do niego nastawieni przyjaźnie. OK, w końcu skończyli, gość zza wschodniej granicy auto odebrał, zapłacił, pożegnał się (po angielsku) i wyszedł. Obsługa nie odpowiedziała nic, nawet po polsku. W końcu nadszedł i czas na mnie. Podali kwotę, zapłaciłem i idę po samochów. Mimowolnie spojrzałem na paragon, kwota była nieco inna ale OK, mniej więcej się zgadzało ale usługa już nie - dowiedziałem się, że kupiłem prowadnicę do VW T4 w ilości sztuk 3,27. Pani z obsługi zaprowadziła mnie do samochodu i towarzyszyła przy oględzinach, Zapytała czy wszystko OK. Nie, nie było OK. Spoiler został przyklejony nierówno, z jednej strony tuż przy krawędzi klapy, z drugiej był od niej oddalony o kilka centymetrów. Powiedziałem jej o tym na co ona odparła że rzeczywiście tak jest ale teraz poprawienie tego jest właściwie niemożliwe. Miała rację, samo odklejenie zajęłoby mnóstwo czasu, potem skrobanie kleju ze spoilera i klapy, ponowne lakierowanie obydwu elementów i klejenie - kilka dni i koszty rzędu tysiąca złotych. Nie reklamowałem tego tylko machnąłem ręką, tak, moja wina, że nic z tym nie zrobiłem ale zawalenie wydawałoby się prostej roboty to już wyłączna wina serwisu.