Opinia użytkownika: Łukasz_1520
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dawny operator komórkowy PTC prowadził dla stałych klientów program lojalnościowy "Era Premia". T-Mobile po przejęciu PTC, postanowił zrezygnować z tego programu, dając czas do 16 listopada 2011r. na wykorzystanie posiadanych punktów. Chciałem wymienić punkty na doładowanie numeru w Tak Taku. T-Mobile udostępnił trzy sposoby wymiany punktów. 1-wszy po zalogowaniu się do usługi internetowej. Nieskuteczny, gdyż przy zatwierdzaniu wyskakiwał błąd. 2-gi poprzez infolinie. Jak to na infolinii bywa, najpierw musimy stoczyć walkę z automatem, aby móc porozmawiać z pracownikiem. NIestety nie było mi to dane, gdyż automat przerywał połączenie. 3-ci sposób drogą smsową. Koszt smsa zgodnie z planem taryfowym. Pomimo, że nie udało mi się odszukać ile będzie kosztowal sms, postanowiłem zaryzykować. Po wysłaniu smsa, nie minęło nawet 5 minut, a stan konta telefonu który chciałem doładować, powiększył się o kwotę zgodną ze złożoną dyspozycją. Gdybym zaczął od wysłania smsa, moja ocena byłaby na pewno dużo wyższa.