Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: W godzinach wieczornych zamówiłam pizzę przez internet. Strona internetowa firmy czytelna, jednak nie jest łatwa w obsłudze, jeśli chodzi o złożenie zamówienia poprzez internet. Chciałam skorzystać z promocji zamawiasz trzy pizze w cenie jednej. Zanim promocja "została nabita" w system minęło kilkanaście minut. Ułatwieniem mogłoby być złożenie zamówienia tak jak poprzednio, bowiem indywidualny system przypisany do klienta zapamiętał poprzednie zamówienie. Jednak tym razem chciałam wybrać coś nowego i nie było to takie proste. Na maila dostaję informację o złożonym zamówieniu, jaki jest czas oczekiwania na zamówienie. Minus jest taki, że w przypadku zmiany preferencji system wylogowuje i zaczyna się procedura od początku. W poprzednim zamówieniu nie dostałam sosów do zamówienia, mimo, że za nie zapłaciłam. W tym zamówieniu poprosiłam od odliczenie tej różnicy w cenie. Gdy zamówienie otrzymałam do domu faktycznie cena końcowa została pomniejszona o nadpłatę. Czas oczekiwania nieco dłuższy niż pokazuje system, na jakim etapie jest nasza pizza. Pizza w smaku dobra, ciepła ale nie gorąca. Zapakowana w małe pudełka. Szkoda, że firma nie daje przy odbiorze aktualnych ulotek, o paragonie też się zapomina. Kwota do zapłaty widoczna w informacji o złożonym zamówieniu przesyłanej na maila.