Opinia użytkownika: Alexus
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Dostalem 16.11 prośbe o odbiorze 2 listów,którze jakoby były mne otdane 9.11 i 12.11 co wyglądało troche dziwne.Poszedlem odrano,bo zawsze są kolejki.Drazu po wejściu zauważylem dużą kolejkę z 16 osób.Było otwarte tylko jedno stanowisko.Drugie było zamknięte z kartką wracam zaraz,a dodatkowe stanowisko grała rolę witryny.W środku ponawal porządek,kwitki były poukładane i uparządkowane w stole.Zegarek był troche opożniony, o 7 minut.Czekalem w kolejce ponad 80 minut.Drugie stanowisko tak i nie zostało otworzone. Podszedlem do okienka i podalem dowód i kartki.Pani nie przywitała mnie,wbiła kod do komputera i poszła po liste, przy stanowku czekalem 15 minut,co już świadcze o niedostatecznoj kwalifikacji pracownika.Pani wrócziła się z dwóma listami,jeden był przesyłką połeconą z Innego kraju i oczywiście wymagał wiedze przynajmniej angielskiego języka.Pani poprosiła podpisać liste w dolnem prawem polu (czas przesylki),ale podpisalem tamgdzie to było trzeba (podpis o odbior lista).Pracownika to zdenerwowało i Pani poprostu pochamskie zapytała czy widzę ptaszka?Na co odpowiedział czy pani wogołe wie gdzie ma podpisywać taki listy i niech Pani wytłumaczi co napisane w tym polu.Pokrótkiem zapoznaiem się z listą pani powiedziala dobrze podała mnie listy i dowód.Bardzo mnie zaskoczyła,że pani nawet nie poprosila o przebaczenii.