Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wprawdzie „żyda” o d paliwa na desce rozdzielczej mojego samochodu nie ma więc czerwona kontrolka nie drażni mojego wzroku ale wskaźnik prawie opierał mi się o zero i dlatego wracając z pracy „zaczepiłam” o CPN. Trafiło mi się nieźle – kolejka po „zbóju”. Rady nie było musiałam stać. Po obu stronach dwóch dystrybutorów mogłoby tankować czterech kierowców ale nie ma takiej możliwości bo są one tak blisko siebie rozmieszczone, że dodatkowy samochód nie jest w stanie ustawić się do tankowania. Z boku wprawdzie były jeszcze dwa dystrybutory z droższym paliwem tzw. Extra ale tam może tankować już tylko jeden klient mógł podjechać więc stali wszyscy i cierpliwie czekali, a kolejka w „ślimaczym” tempie się przesuwała. Ten co tak zaplanował wygodę klientów na tej stacji powinien być ukarany. Gdy po jakichś 20 minutach podjechałam mój wzrok jakby ucieszył widok ceny na dystrybutorze – 5,34 zł/litr Pb 95 – czyżby coś potaniało? Widać chyba tak bo ostatnio płaciłam z końcówką ceny ponad 40 groszy. To miłe choć i tak cena jest wysoka. Gdy już zatankowałam reszta poszła „gładko”, pracownica Alina, w koszuli firmowej i sweterku z logo Orlenu, sprawnie obsłużyła, przypomniała o karcie Vitay na punkty, z uśmiechem i miłym tonem głosu pożegnała. Przynajmniej tyle komfortu w tym dyskomforcie.