Opinia użytkownika: Anna_2938
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Postanowiłam wstąpić do sklepu Tchibo w CH Reduta gdyż akurat szukałam dla siebie ciekawego ekspresu do kawy. Na wystawie zobaczyłam bardzo ładne i zgrabne ekspresy więc postanowiłam wejść do środka i dowiedzieć się o nich czegoś więcej. Na środku sklepu stała ekspozycja z ekspresami oraz leżały ulotki, ale jak dla mnie było w nich za mało informacji. Rozejrzałam się po sklepie w poszukiwaniu pomocy kogoś z pracowników. Na sali była jedna pani, za ladą druga pani i jeden pan. Poprosiłam panią z sali, po wielu minutach czekania aż mnie zauważy, aby powiedziała mi coś więcej o ekspresach na co pani powiedziała, że mi nie pomoże i żebym poprosiła o pomoc panią zza lady. Stanęłam zadziwiona i zaniemówiłam ze zdziwienia, bo sklepy Tchibo słyną z miłej obsługi. Poprosiłam więc panią zza lady o pomoc, choć stała tak blisko, że jestem pewna iż słyszała i widziała całą sytuację a i tak nie zareagowała. Koniec końców dowiedziałam się o ceny i użytkowanie ekspresów a gdy poprosiłam o możliwość skosztowania kawy pani odesłała mnie do pani, która na początku mnie nie chciała obsłużyć (ta pani akurat wyszła na zewnątrz z ekspresem by częstować gości Tchibo). Podeszłam do niej z prośbą o skosztowanie kawy na co pani ( i to było dla mnie bezczelne z jej strony) spytała czy chciałabym się czegoś dowiedzieć o ekspresie, więc odpowiedziałam, że chcę tylko kawę, ale postanowiłam sprawdzić jej kompetencję i zapytałam o ciśnienie ekspresu oraz jego moc i pobór energii - pani nie miała bladego pojęcia i sięgnęła po specyfikację towaru. Podziękowałam za kawę i opuściłam strefę Tchibo bardzo rozczarowana. Dla mnie tego dnia jakoś obsługi była poniżej krytyki.