Opinia użytkownika: Ryszard_90
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Czasami wypada mi zrobić tam zakupy, choć tego nie lubię. Tak samo było tym razem. Wiem, że to jest dyskont i wiele towarów stłoczonych jest wywożonych i eksponowanych bezpośrednio na paletach, ale wiadomo, że jest po prostu ciasnota. Niestety bardzo często zdaża się, że personel wywozi palety. lub inne wózki z towarem i zostawia w -i tak wąskich- przejściach dla klientów. Ja wiem, że pracownicy mają bardzo wiele obowiązków, ale kierownicy powinni zadbać, aby pracownik nie musiał zaczynać kilku zajęć, a pózniej części nie doprowadza do końca. Dzisiaj było sporo klientów, a na terenie sklepu naliczyłem kilka takich przeszkód. Przy jednej z nich musiałem postać sporą chwilę, bo z przeciwnej strony cały czas podążali klienci z wózkami, a nie było miejsca aby się wyminąć.W koszach z towarami nie spożywczymi sajgon. Klienci na pewno robią tam bałagan, ale wypadałoby robić tam porządek częściej, niż tylko przed otwarciem sklepu, a na to wygląda Plusem jest bardzo szybka obsługa na stanowiskach kasowych. Ale ogólnie ta ciasnota i nie zorganizowanie sprawia, że nie lubię robić tam zakupów.