Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Po zapoznaniu się z nowym katalogiem Ikei dostępnym na stronie internetowej sklepu postanowiliśmy się udać tam w poszukiwaniu kilku elementów wyposażenia mieszkania. Na miejscu zaopatrzyliśmy się w tradycyjny katalog i rozpoczęliśmy poszukiwania upatrzonych przez nas produktów. Liczne przykłady aranżacji wnętrz w sklepie są bardzo ciekawe i inspirujące, jednak jakość towaru niejednokrotnie jest nieproporcjonalnie niska do ich ceny. Samodzielnie znaleźliśmy trzy z pięciu wybranych w katalogu rzeczy i udaliśmy się do pracownika po pomoc, ten wskazał nam dział oświetlenia i ponownie zdani sami na siebie rozpoczęliśmy poszukiwania, niestety z marnym skutkiem, ponieważ wybranej przez nas lampy nie było na żadnej półce. Zwróciliśmy się do kolejnego pracownika, który polecił nam czekać na kogoś jeszcze innego i dopiero ten trzeci pracownik, po prawie 30 minutach spędzonych w jednym miejscu, poinformował nas, że "naszej" lampy zwyczajnie nie ma. Udaliśmy się dalej, szukając zasłon, które są w promocyjnej ofercie dla członków Ikea Family, jednak gdy zapytana o nie pracownica odpowiedniego działu, kazała nam poczekać na kogoś innego, podziękowaliśmy i w perspektywie czekania przez następne 30 minut zdecydowaliśmy się je sobie zwyczajnie odpuścić. Biorąc pod uwagę fakt, że niejednokrotnie ludzie przyjeżdżają, tak jak i my, na zakupy z daleka, uważam, że personel, skądinąd bardzo uprzejmy i miły, powinien być lepiej doinformowany i powinna zostać dopracowana komunikacja pomiędzy obsługą różnych działów.