Opinia użytkownika: Łukasz_1520
Dotycząca firmy: MEDICOVER
Treść opinii: W jednym z oddziałów Medicover żona odebrała swoje wyniki badań laboratoryjnych. Lekarz zlecający badanie nie umieścił żadnego komentarza badań, a że jeden z badanych elementów był znacząco powyżej normy postanowiłem zadzwonić na hot line medicover celem uzyskania porady medycznej. Po "przebiciu" się przez automat, zostałem połączony z pracownikiem call center. Pracownik przedstawił się, zapytał w jakiej sprawie dzownię po czym obiecał pomóc. Usłyszałem muzykę w słuchawce. Po 3 minutach ten sam pracownik poinformował mnie, że koordynator zespołu lekarza zlecającego badanie jest nieosiągalny. Powiedziałem, iż w pakiecie który posiadam mam możliwość skorzystania z 24-godzinnego Hot Line Medicover. Ponownie poprosiłem o połączenie ze specjalistą. Usłyszałem muzykę w słuchawce. Po kolejnych 3 minutach ten sam pracownik udzielił mi informacji, iż żaden z lekarzy, którzy akurat pełnią dyżur, nie podejmie się interpretacji badania. Pracownik Call Center sam zaproponował iż połączy się jeszcze ze szpitalem Medicover. Usłyszałem muzykę w słuchawce. Po 5 minutach zgłosił się już mi znany pracownik infolinii. Poinformował, że lekarz przyjmuje pacjenta i jak tylko wizyta się zakończy, oddzwoni do mnie i odpowie na wszystkie moje pytania. Zakończyłem rozmowę. Niestety nikt nie oddzwonił.