Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Tak naprawdę to nie wiem, komu wierzyć. Zachęcony rklamami, że można mieć telewizor za 1 zł w momencie podpisania umowy postanowiłem zajść do jednego z punktów N w Białymstoku. Podczas rozmowy z pracownikiem upewniłem się, że ta promocja obowiązuje. Wziąłem do domu ulotki, aby spokojnie je przejżeć. Po zdecydowaniu się na nią, wszedłem na stronę internetową "N", aby kązamówić i wielkie zdziwienie. Na stronie nie ma już żadnej informacji o promocji, gdzie dostępny jest telewizor. I teraz nie wiem, czy mam jechac do sklepu i tam zamówić promocję, czy też lepiej zadzwonić na infolinię. A jak zamówię u przedstawiciela i później okaże się, że telewizora nie ma? Dlaczego nie może być coś spójnego, tylko za każdym razem jest różnie. Tak jak niedawno była informacja na satelicje stani N, że przestają nadawać TVN+1 a po kilku tygodniach, że będę nadawać dalej. czyli kolejny raz klient jest wprowadzany w błąd. Ciekawe jak długo jeszcze?