Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Centrum Odżywek
Treść opinii: I tak oto w końcu mogę odebrać swoje zamówienie które złożyłam w sklepie KFD (Centrum Odżywek)Korzystając z opcji zdalnych zakupów przez internet. Pod adres trafić łatwo. Sklep mieści się w podpiwniczeniu tzw. potocznie zwanego domu jedno rodzinnego. Na ścianie umieszczono wielko formatowy, zajmujący duża część jej powierzchni plakat, planszę coś w tym rodzaju dzięki czemu choć nie bezpośrednio przy ulicy 17 stycznia, nieco na uboczu, to miejsca przegapić nie sposób. Schodkami w duł schodzimy do średnich rozmiarów pomieszczenia. Ekspozycja na ladach, mało staranna chaotyczna i „bez cenna”. Tradycyjna obsługa prowadzona przez jednego sprzedawcę. Zanim nadejdzie moja kolej muszę poczekać i to wcale nie krótko gdyż przede mną jest klient dość nie zdecydowany a wspomniany sprzedawca raczej mało w temacie suplementów ogarnięty. Klient odchodzi. Telefon, który sprzedawca odbiera. Tematem rozmowy jest zaginione zamówienie. W końcu moja kolej. Pan nie potrafi udzielić satysfakcjonującej mnie porady, widać jego nikłe rozeznanie w temacie, uwidacznia się nie wiedza Chwila niepewności . Okazuje się iż pomimo że zamówienie powinno na mnie czekać gotowe do odbioru okazuje się że nie do końca. Gdyby pojawił się zainteresowany zakupem danych produktów klient a te moje zamówione były by jedynymi sztukami jakie sklep posiada zostały by one sprzedane. Miałam wiec szczęście że udaje mi się w końcu po wielu perturbacjach zamówienie opłacić i temat zamknąć . Jednak moja satysfakcja osiągnęła w tym wypadku niski bardzo pułap. Firma swoim dość amatorskim i niekonsekwentnym działaniem mnie do siebie nie przekonała.