Opinia użytkownika: Monika_1882
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Sklep Firmowy T-mobile W czasie gdy weszłam do salonu byłam jedyna klientka. Na początku rozejrzałam się po salonie.( czy nie brakuje ulotek dla klientów i w jakim stanie jest sprzęt który jest oglądany przez klientów itp.) Pracownik od razu mnie zauważył i się zainteresował, zapytał jakie oferty mnie interesują zadawał wiele innych pytań, które przeważnie nasuwały się z rozmowy. Z takiej reakcji pracownika na moje przyjście do salonu byłam bardzo zadowolona, ponieważ doradził mi i odpowiedział mi na wszystkie pytania zadane przeze mnie dotyczące nowych ofert. Również zaproponował różne inne oferty z których mogłabym skorzystać. Miałam również możliwość zapoznania się z obsługa telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz zapoznania się z oferta internetową i zobaczenie sprzętu (notebook, bluetooth). Mężczyzna który mnie obsługiwał to: Wysoki brunet o krótkich włosach(nie miał zarostu). Miał strój służbowy, czyli czarne pantofle, koszule o kolorze łososiowym i krawat. Jestem zadowolona z obsługi, ponieważ dużo się dowiedziałam o nowych ofertach, które są w tym czasie w T-mobile. Również podobało mi się to ze towar/sprzęt został mi zaprezentowany. W salonie były ulotki dotyczące wszystkich ofert. W salonie T-mobile była zachowana czystość, a to jednak tez wpływa na opinie i wrażenie klienta. Czas rozmowy na temat ofert w salonie T-mobile to ok. 40 minut.