Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Salon T-mobile odwiedziłem po raz pierwszy od czasu rebrandingu z Ery na Mobile. Wygląd salonu nie zmienił się zasadniczo. Widoczne zmiany są w kolorystyce oraz podejściu pracowników do klientów. Zostałem powitany przez pracownika na stojąco słowami „Witamy w Mobile, w czym mogę pomóc?” Pracownik wypytał o cel wizyty. Miałem do załatwienia dwie sprawy pierwsze pytanie o roaming zagraniczny szybko zostało rozwiązanie, drugie natomiast wymagało większego zaangażowania pracownika w prace. Wypytałem o możliwości podłączenia Internetu do Ipada. Pracownik wypytał na początek czy posiadam już urządzenie i czy jestem klientem. Następnie wypytał, jaka forma Internetu mnie interesuje czy zobowiązanie czy też karta. Pracownik przedstawił mi obie opcje gdyż wszystko miało swoje plusy i minusy. Znał bardzo dobrze ofertę, szybko przyniósł mi ulotkę reklamową gdzie widoczne było to, o czym mówił, dzięki czemu mogłem cały czas spoglądać na warianty i ceny. Po wyjściu z salonu wiedziałem, jaka jest cena takiego Internetu i jak wygląda sposób naliczania opłat do niego. Obsługa naprawdę była profesjonalna i przygotowana do tematu. Duży plus dla pracowników salonu.