Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: Sklep Diversa mieszczącego się w Silesia City Center odwiedziłem gdyż w bluzie popsuł mi się zamek błyskawiczny. Nie posiadałem już paragonu na bluzę, więc nie mogłem go formalnie reklamować. Pamiętałem jednak, iż w sklepie kiedyś dla stałych klientów wprowadzono reklamacje grzecznościową. Pamiętałem o tym gdyż sam z niej skorzystałem przy okazji naprawy zamka w kurtce. Udałem się do sklepu w celu wypytania o taką formę reklamacji. Na sklepie byli obecni pracownicy jednak ja skierowałem się do pracownicy Sabiny ( młoda kobieta w ciemnych włosach sięgających ramion) Pani Sabina to jedna z najlepszych sprzedawczyń, jaką spotkałem w tym sklepie. Zawsze chętnie korzystam z jej rad i doświadczenia. Przedstawiłem jej mój problem i spytałem czy jeszcze są takie reklamacje przygotowane. Niestety w danym momencie pracownica nie mogła mi udzielić takiej informacji, i poprosiła o telefon następnego dnia a ona postara się skontaktować z działem reklamacji w siedzibie firmy. Dostałem wizytówkę z telefonem i podziękowałem za zainteresowanie sprawą. Pracownica była bardzo miła i uprzejma. Na drugi dzień skontaktowałem się z salonem i otrzymałem odpowiedź, iż firma zaprzestała już reklamacji grzecznościowych. Zachowanie pracowników i obsługi w salonie było bardzo miłe i uprzejme. Trochę przykro, że główna siedziba zaprzestała takiego grzecznościowego gestu wobec klientów i nie wspiera odpowiednio pracowników pracujących na salonie.