Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: ING przy ulicy Rolnej to placówka znajdująca się niemalże na moim osiedlu, w jednej z ostatnich obserwacji pisałem o jej nowym wizerunku. Niedługo potem otrzymałem poprzez system ING-Online zaproszenie do konkursu, który wiązał się z koniecznością odwiedzenia oddziału i opisania swoich wrażeń na tablicy multimedialnej w siedzibie. Do zaproszenia dołączony był unikalny kod promocyjny, który należało wpisać przy rejestracji uczestników. Wybrałem Siudo banku zachęcony konkursem. Poprosiłem o regulamin, który miał być dostępny w oddziale i przystąpiłem do czytania. Następnie przeszedłem do wypełniania konkursu na tablicy. Niestety kod nie działał prawidłowo. Poprosiłem pracownicę o pomoc ( Pracownica miała na imię Sylwia, młoda sympatyczna kobieta z włosami w kolorze ciemny blond spiętymi w kucyk), pracownica wydała mi drugi unikalny kod do wpisania, ale on również nie zadział. Zostałem poproszony o poczekanie chwilę, podczas której pracownica sprawdzi w centrali czy wszystko z maszynami w porządku. Okazało się niestety, że system nie działa prawidłowo i zostałem poproszony o wizytę w innym terminie. Nie przeszkadzało mi to gdyż oddział mogę odwiedzić w każdej chwili. Pracownica była bardzo miła, przepraszała mnie za niedogodności. W kolejnym dniu znowu wybrałem się do placówki i bez problemu zrealizowałem zadanie i stałem się uczestnikiem konkursu. W banku jak zawsze panował porządek a pracownicy ubrani byli w firmowe stroje.