Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Odwiedziłam dziś sklep Yves Rocher mieszczący się na hali C.H. Real. Wejście wygodne, estetyczne. Witryny bardzo czyste, błyszczące. Sam sklep zajmuje niewielką powierzchnię, półki z kosmetykami rozmieszczone na trzech ścianach, dobrze oświetlone. Wszystkie produkty bardzo elegancko i dobrze wyeksponowane, ułożone w porządku logicznym według przeznaczenia i kategorii. Komunikację psują dość duże dwa stojaki z produktami promocyjnymi ustawione dokładnie po środku pomieszczenia. Prócz tego, że nie jest to wygodne dla przeciskających się klientów to dodatkowo stresujące. bo znajdujące się tam kosmetyki były w szklanych opakowaniach, głównie perfumy, jak wiadomo łatwe do stłuczenia. Myśląc o nadchodzącej zimie postanowiłam zainteresować się kremami ochronnymi do twarzy. Na sali były dwie młode panie sprzedające pochłonięte zdejmowaniem produktów z półek i chowaniem ich do kartonów. Spytałam o takowy specyfik, na co pani "machnęła" jedynie ręką w nieokreślonym kierunku i powiedziała krótkie "nie ma". Większej pomocy nie uzyskałam. Pomyślałam więc, że zapoznam się z większością perfum "wąchając" kolejno wystawione testery. Będąc w połowie jednej z pólek spotkałam się z panią, która nadal pakowała przedmioty do pudeł. Niemalże zabrała mi spod ręki tester, który oglądałam i czekała aż obejrzę następne i odłożę, żeby również mogła go wziąć. Było to dla mnie mało komfortowe testowanie perfum. Można było odnieść wrażenie, że obie panie bardzo się spieszą ze schowaniem towaru i wymianą go na nowy, a klient niejako przeszkadza. Ceny obejrzanych przez mnie kosmetyków przyzwoite w porównaniu z innymi sklepami tej branży. Wychodząc złapałam ulotkę reklamową z aktualną ofertą- przypuszczam, że łatwiej będzie mi się z nią zapoznać w domu nie popędzana przez nikogo. Ogólnie miejsce to nie jest godne polecenia ze względu na mało komunikatywną i niechętną do pomocy obsługę a jak wiadomo klient potrzebuje w takiej branży doradzenia i profesjonalizmu.