Opinia użytkownika: Urszula_340
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Sklep bardzo zaniedbany. Wszędzie stały wózki widłowe pełne nie rozładowanego towaru uniemożliwiając przejechanie koszykiem. Towar nie świeży - szczególnie owoce warzywa, ale również pieczywo które wyglądało na parodniowe. W koszach wielki bałagan, ubrania pomieszane z artykułami ogrodniczymi. Brak wielu artykułów. podczas godzinnych zakupów spotkałam na sklepie tylko jednego pracownika którego gonili wszyscy klienci z jakimś pytaniem i nie sposób było się do niego dostać.Na stoisku alkoholowym czekałam ok 10 minut na podejście pracownika , który może go skasować (pomimo ciągłego używania dzwonka wywołującego go). Taśma przy kasie brudna. Kasjer niezbyt uprzejmy, wręcz rzucał zakupionymi przedmiotami .Tak szybko kasował produkty ze nie nadarzałam z pakowaniem ich do koszyka przez co pospadały na podłogę . Po moim pytaniu czy mógłby chwile poczekać usłyszałam tylko ze klienci czekają. Na paragonie pojawiły się inne ceny niż na polkach po zapytaniu o ten fakt kasjera usłyszałam ze on teraz kasuje kogo innego i mam iść do zapukać do biura. Po10 minutach stania i pukania do biura nikt nie otwierał , postanowiłam wiec zrezygnować z dłuższego czekania jak i dokonywania zakupów w tym sklepie.