Opinia użytkownika: Marcin_1546
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wybrałem się w niedzielę do empiku w celu kupna prezentu dla mojej dziewczyny. Po wejściu do salonu w oczy rzuciła się doskonała nawigacja i ekspozycja produktów. Salon był w całkowitym porządku i ładzie, a klientów było dość sporo. Po odczekaniu 10 minut i braku reakcji ze strony personelu, poprosiłem o pomoc sprzedawcę. Niestety pracownik był mało kreatywny i słabo znał asortyment. Na moją prośbę o pomoc na dany temat odpowiedział, że jest to zbyt ogólne i ciężko będzie coś znaleźć. Po chwili wskazał dwie podobne książki i wrócił do swoich zajęć. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup jednej książki, niestety gdy kasjer zeskanował produkt, to cena na kasie była inna(wyższa) od tej na książce. Zdziwiony sytuacją zwróciłem na to uwagę i nie mam żadnych zastrzeżeń, gdyż po konsultacji z kierownikiem, pracownik zmienił cenę i grzecznie przeprosił. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu i chętnie wrócę do tego salonu z uwagi na bogaty asortyment, jednak jakość obsługi oceniam słabo.