Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Do tej pory nie wystawiałam opinii dla portalu w którym mam sposobność zamieszczania obserwacji. Uczestnikiem programu jestem od kilku lat. Dawniej za obserwację otrzymywało się punkty, uwarunkowania zgłaszanych audytów też były ściśle określone. W ostatnim czasie zmieniły się zasady zamieszczania obserwacji, raczej z korzyścią dla uczestników, bowiem zyskujemy podwójnie. Moim zdaniem obecnie zbyt łatwo zostać super obserwatorem, limit powinien być zwiększony. Są obserwacje, które nie powinny być zamieszczone, nie wnoszą nic co do jakości obsługi oprócz "wyładowania" w tym miejscu emocji obserwatora. Katalog nagród z pewnością jest czynnikiem motywującym, by w jakiś przyjemny sposób zrekompensować sobie czas, który tutaj poświęcamy. Miłą niespodzianką są konkursy i ankiety organizowane przez portal, gdzie Państwo prosicie o sprecyzowanie konkretnych własnych odpowiedzi na zadawane pytania. Z katalogu nagród miałam możliwość wybrać już sobie nagrodę, dokładnie doładowanie konta telefonu. Wszystko działa sprawnie, jak najbardziej bez zarzutów. Otrzymałam maila z informacją, iż konto zostało doładowane w ciągu kilku godzin. Sugerowałabym wprowadzić do katalogu możliwość jednorazowego zasilenia większą kwotą doładowania telefonu, tak by można było np. przedłużyć ważność konta. Jedyna moja uwaga dotyczy wpisywanych obserwacji. Na początku wakacji , nie wiem dlaczego nie zostało mi przyznane kilkanaście punktów za wpisane obserwacje. Warunki z mojej strony były spełnione - obserwacje zawierały wszystkie potrzebne elementy. Pisałam maila do Państwa w tej sprawie, brak niestety odpowiedzi.