Opinia użytkownika: Westa
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Często robię zakupy w Netto. W naszym mieście są dwa sklepy tej sieci. Bardzo dogodne godziny otwarcia, przystępne ceny, zróżnicowany towar. Dużo do życzenia pozostawia jednak w tym sklepie jakość oferowanych produktów i organizacja pracy. Robiąc dziś zakupy zauważyłam, że sałata lodowa, którą można było dzisiaj kupić w promocji miała brązowe liście; w skrzynce z mandarynkami były zgniłe owoce; papryka czerwona była pomarszczona i nadpsuta; na półce stały również dwie skrzynki zielonych winogron z brązowymi plamami. Na stoisku tym często można znaleźć nienadające się już do spożycia produkty. W przejściu z pierwszej do drugiej alejki stały słoiki z oliwkami, które utrudniają swobodną komunikację-łatwo strącić koszykiem lub łokciem słoiki na podłogę. W drugiej alejce stał wózek z nierozładowanym towarem na palecie, który utrudniał dostęp do produktów na półce. W sklepie często stoi na przejściach w alejkach nierozpakowany towar, przez co ma się wrażenie, iż na sali sprzedaży panuje nieporządek. Gdy weszłam do sklepu, na sali nie było personelu i była otwarta jedna kasa, przed którą ustawiała się kolejka. Przy okienku na zaplecze stała kobieta i dzwoniła bezskutecznie po obsługę. Do kasy ustawiłam się w kolejce jako dziewiąta. Po chwili został otwarty drugi boks kasowy. Kasjer szybko obsługiwał klientów kasując należność za zakupione towary, informując przy tym głośno ile należy zapłacić i jaka jest reszta do wydania. Witał klientów słowami "dzień dobry" i żegnał zapraszając ponownie do sklepu. Warto byłoby popracować nad organizacją pracy w tym sklepie, aby robienie zakupów było przyjemniejsze.