Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Obserwacja dotyczy zakupu biletów do kina poprzez stronę internetową a także samej wizyty w multikinie. Sobotni dopołudniowy poranek, postanawiam wybrać się z dziećmi do kina. Niewiele czasu zostało by znaleźć się na wybranym seansie, do kina możemy podejść w ciągu kilku minut na nogach dlatego, by uniknąć stania w kolejce po bilet dokonuję zakupu poprzez stronę internetową. Czas goni, a na maila nie przychodzi potwierdzenie zakupu, czekam kilkanaście minut, mimo tego, że transakcja była obciążona z karty od razu /sprawdzam w banku/ . Nie mam potwierdzenia mailowego, nie mogę wydrukować biletu. Dostaję po wyjściu z domu potwierdzenie transakcji smsem - link i kod dostępu do biletu. W kinie jesteśmy przed czasem, jednak radość nasza szybko się kończy, bowiem przez bramkę nie możemy przejść. System nie odczytuje smsa z kodem. Pani z obsługi tłumaczy, że są jakiś problemy z identyfikacją kodów. Nie mam przy sobie numeru rezerwacji. Czekam kilka minut, wreszcie jesteśmy wpuszczeni /film ma się za minutę zacząć/. Bilety kupowane on - line obciążone są dodatkowo opłatą za dostarczenie biletu. Zamiast ułatwić obsługę, iż nie stoi się do kasy po bilet płacimy za coś co nie do końca działa. Dodatkowo przydałaby się czytelna informacja, że bilety on line zakupione na seanse rodzinne są dużo tańsze, gdy seanse są do godz. 13 w weekend. Przy bezpośredniej transakcji przez internet ta informacja jest nieczytelna. Sam seans, gdy jest to film dla dzieci uważam, że powinien być ograniczony ilością reklam. Prawie 20 minut czekania i oglądania głośnych i wrzaskliwych reklam. Sala czysta, ale chyba nie dość wyciszona, bowiem były momenty gdy z sali obok było słychać film, który akurat był na ekranie.