Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Obsługa telefoniczna. W poszukiwaniu mikrofonu potrzebnego w firmie , w której pracuję wykonałam kilka telefonów do poszczególnych sklepów oferujących sprzęt audio / video. W placówce Saturna rozmawiałam z kobietą z działu RTV. na moje pytanie "Czy mają państwo w ofercie mikrofony krawatowe?" usłyszałam "Nie". Ponowiłam pytanie "Czy jest pani pewna?", otrzymałam odpowiedź, że "Nie". Wówczas zapytałam pani czy wie jaki to mikrofon? Odpowiedź : "Właściwie to nie wiem, a jaki?" Poprosiłam wtedy o kogoś innego z personelu. Sprawdzono ofertę i potwierdzono, że z braku dotychczasowego zainteresowania wycofano produkt, podano mi jeszcze cenę takich mikrofonów, gdy były jeszcze w ofercie. Kolejny raz ujawnił się brak kompetencji personelu obsługującego klienta. Fakt, że rozmowa odbyła się telefonicznie nie powinien mieć wpływu na jakość usług.