Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Od lat jestem klientem Canal+ , stąd wyjeżdżając do Anglii zabrałam ze sobą cały sprzęt nadawczy a jako adres do korespondencji pozostawiłam adres moich rodziców. Po 2 latach wróciłam do kraju i telefonicznie poinformowałam operatora o zmianie adresu i powrocie do kraju. Płacąc stałe przelewy za abonament nie zwróciłam uwagi, że korespondencja od Canal + nie przychodzi. Nadszedł jednak czas na przejście dekoderów na inne karty. I tu pewnego dnia czekała mnie niespodzianka. Brak sygnału. Po kilku rozmowach telefonicznych z dostawcą sygnału okazało się, że informacje o zmianach nie dotarły do mnie, gdyż pracownik, który przyjmował dane teleadresowe nie zapisał tych zmian. W konsekwencji korespondencja nie przychodziła na żaden z wcześniejszych adresów. Udało się ustalić gdzie mogę odebrać nową kartę do dekodera a w zamian za utrudnienia i brak komfortu dla mnie i mojej rodziny zaoferowano mi jeden miesiąc zwolnienia z opłaty abonamentowej. Podsumowując - niekompetencja jednego pracownika została naprawiona dość szybko przez drugiego a poza tym postarano się poprawić wizerunek firmy w oczach klientach rekompensując mu szkody.