Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Zakup gry PMP był o tyle feralny, że od początku nie działała dość sprawnie. Możliwość gry na tej konsoli istniała tylko podczas podłączenia się do źródła zasilania. PO 2 tygodniach użytkowania udałam się do punktu, gdzie zakupiłam sprzęt i oddałam go w celu bądź to naprawy, bądź wymiany na nowy. Po 2 tygodniach z braku zainteresowania ze strony sprzedającego udałam się osobiście do sklepu , by dowiedzieć się o postęp w sprawie. Nikt nic nie wiedział. Odsyłano mnie od jednej do drugiej osoby, kazano znowu czekać na telefon. W tym czasie mój 5 - letni syn ciągle oczekiwał na swój prezent gwiazdkowy, który miał i jednocześnie nie miał. W końcu usłyszałam, że gry nie da się prawdopodobnie naprawić ale i tak muszę poczekać na ostateczną decyzję. W konsekwencji chyba w lutym udałam się do punktu w trakcie pracy, z mikrofonem stacji tv i operatorem kamery ( z racji wykonywanego zawodu dziennikarza). Nie interweniowałam zawodowo, ale tylko pokazałam obsłudze sprzęt telewizyjny. Reakcja była natychmiastowa. Jeszcze tego samego dnia ok. godziny 19.00 zadzwonił do mnie jakiś kierownik i poinformował, że nowa konsola jest już do odebrania. Wniosek jeden - przeciętny, statystyczny klient jakim wówczas byłam, był ignorowany, ale ryzyko nagłośnienia sprawy zmobilizowało kadrę pracowniczą do działania