Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Na początku listopada przyszedł na moją pocztę mailową newsletter zachęcający do wymiany zgromadzonych punktów w programie na nagrody. W newsletterze pokazany był stan moich punktów na dzień poprzedzający. Pomyślałam, że nie będę wymieniać punktów na nagrodę, jeszcze za wcześnie. Jakież moje było zdziwienie, gdy w przeciągu kolejnych dwóch dni otrzymuje następny newsletter i stan konta punktowego pokazuje 0 pkt. Widoczna data przyznania punktów jest datą z początku miesiąca, jeszcze wcześniej niż poprzedni newsletter wskazywał stan punktów. Pomyślałam, że chyba coś się w systemie im zawiesiło, punkty zbieram regularnie podczas codziennych zakupów. 15 listopada kolejny powtórzony newsletter zachęcający do zbierania punktów, stan punktów dalej pokazuje 0. W międzyczasie wysyłam maila z zapytaniem, co się stało, że punkty znikają. Po kilku godzinach przychodzi odpowiedź, iż w związku z nieudana próbą kontaktu telefonicznego ze strony Biura Obsługi Klienta Payback proszona jestem o kontakt telefoniczny itp. Podany numer telefonu 0801... oraz zapis, że koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora, ewentualnie należy wypełnić formularz kontaktowy. Podane linki do aktualnej oferty, strony z nagrodami. Kontakt do mnie, z tej firmy był telefoniczny jeden raz /nie mogłam podjąć rozmowy, godziny pracy/. Operator sieci w której mam telefon nie udostępnił możliwości wykonywania połączeń na numery 0801.... Poprzez formularz się kontaktowałam z Payback, nie lubię się powtarzać, bowiem nie dostałam odpowiedzi na zadane pytanie, które ciągle pozostało aktualne. Obsługa klienta w tym programie na bardzo niskim poziomie. Zamiast odpisać na reklamację, zmusza się uczestników programu do ponoszenia dodatkowych kosztów /telefonu, czasu/. Newslettery wysyłane nie zawierają aktualnych informacji o stanie konta. Program na coraz gorszym poziomie.