Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: Kolporter
Treść opinii: Gdy chcę kupić prasę, najczęściej wstępuję do saloniku Kolportera na ul. K.Wielkiego. Wybór czasopism w saloniku jest duży. Czasopisma są starannie poukładane, podzielone na działy. Gdy jednak mam problem ze znalezieniem konkretnego tytułu, sprzedawczyni zawsze chętnie służy pomocą (jeżeli czasopisma nie ma w saloniku, sprawdza, kiedy powinno się ukazać). Dziś wstąpiłam, by zobaczyć konkretny magazyn. Zaraz gdy weszłam, sprzedawczyni powitała mnie uśmiechem. Przejrzałam magazyn, zabrałam jeden egzemplarz z półki i podeszłam do kasy. Sprzedawczyni obsługiwała właśnie klienta w starszym wieku. Była uprzejma, mówiła wyraźnie. Gdy podałam magazyn, sprzedawczyni podała kwotę do zapłaty oraz przypomniała o zbieraniu punktów Payback (zazwyczaj mam kartę przy sobie, a sprzedawczyni zawsze o nią pyta, czasem wręcza książeczki umożliwiające zdobycie dodatkowych punktów w tym programie lojalnościowym). Gdy zapłaciłam, sprzedawczyni podziękowała i pożegnała mnie.