Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Podczas porządkowania mieszkania znalazłam paczkę paneli kupioną w Castoramie podczas remontu 3 lata temu (kupiłam kilka paczek, jedna została). Podczas ostatniej wizyty w Castoramie zapytałam do kiedy można zwracać towar, padła odpowiedź, że zawsze, więc pojechałam oddać panele. Na parkingu przed sklepem było czysto, panował porządek. Parking był dość pełny, ale udało mi się znaleźć niezłe miejsce blisko wejścia. Weszłam do środka, było tam sporo klientów, był spory ruch. Ustawiłam się w kolejce do stoiska z napisem „zwroty”. Obsługa szła sprawnie, kilka osób zajmowało się obsługą klientów. Gdy nadeszła moja kolej pracownica przywitała mnie w uprzejmy sposób. Powiedziałam z czym przychodze, kobieta poinformowała mnie, że musi zawołać kolegę w celu sprawdzenia czy na pewno można dokonać zwrotu, przeprosiła mnie od razu, że muszę czekać. Po chwili przyszedł pracownik i potwierdził możliwość zwrotu. Pracownica oddała mi pieniędze i skierowała mnie do stanowiska obok, w celu wystawienia korekty faktury. Wszyscy pracownicy, z którymi miałam kontakt byli kulturalni, chętni do pomocy, ubrani w stroje firmowe i zaopatrzeni w identyfikatory. Sklep na wysokim poziomie, wyraźnie wychodzący naprzeciw potrzebom klientów.