Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Deichmann celem zakupu pary zimowych butów. Chciałam nabyć krótkie, na niewielkim obcasie kozaki. Przymierzyłam jedną parę kozaków, ale okazało się że potrzebuję większego numeru. Podeszlam do ekspedientki i poprosiłam o rozmiar większe. Powiedziała, że sprawdzi czy są. Usiadłam i czekałam ze zdjętym butem na Panią dobre 10-15 min. Pani zniknęła gdzieś w środku sklepu i już się nie pojawiła. Nie poinformowała czy dany rozmiar jest czy też go już nie ma. Było to totalne zlekceważenie klienta. Ponadto w sklepie panował bałagan, buty były dosłownie porozrzucane w różnych miejscach. Kolejka do kasy była długa, bo czynna była tylko jedna kasa. Również dużo osób niecierpliwiło się z powodu braku personelu, bo pań "na sklepie" było mało.