Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Kiedy weszłam do salonu, sprzedawcy zajmowali się czynnościami porządkowymi. Moje wejście zostało zauważone, zaraz po wejściu do sklepu zostałam powitana przez sprzedawcę zwrotem dzień dobry oraz niewerbalnie. W sklepie było 2 sprzedawców i około 3 klientów, na sali sprzedażowej było czysto, obuwie było ładnie wyeksponowane. Po kilku minutach chodzenia po sklepie i oglądaniu obuwia wysłałam niewerbalny sygnał jednej ze sprzedawczyń iż potrzebuję pomocy. Pani do mnie podeszła i zasugerowała pomoc. Pani była miła i uprzejma, pomogła mi znaleźć interesujący mnie rozmiar obuwia po czym odeszła, ale przechodziła od czasu do czasu koło mnie, więc mogłam zawsze o coś zapytać i doradzić się. Jak już przymierzyłam obuwie pani zapytała się czy dany rozmiar obuwia mi pasuje. Po przymierzeniu obuwia dokonałam wyboru i udałam się do kasy, pani zaproponowała mi wkładki do obuwia. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam miło pożegnana.