Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dzisiejszą wizytę w Lidlu oceniam gorzej niż poprzednie – nie lubię jak się oszukuje klientów, nawet jeśli chodzi o kwotę kilkudziesięciu groszy, ale od początku. Zaczęło się nieźle – przed sklepem czysto, nie było żadnych śmieci, dużo miejsca na parkingu. W środku również czysto, niestety nieco gorzej z towarem – po szczypiorku, jajkach z wolnego chowu i kilku innych produktach zostało wyłącznie wspomnienie w postaci ceny i pustego miejsca na półce, w chłodziarkach towar bardzo przebrany. Wziąłem kilka artykułów, między innymi serek, według informacji na regale z obniżoną ceną – zamiast 2,99 miał kosztować 2,69zł. Do kasy nie było kolejki, pracownik ubrany był w strój firmowy, był on uprzejmy, skanowanie produktów i zapłata poszły sprawnie. W domu sprawdziłem paragon (chciałem sprawdzić cenę jednego z zakupionych produktów) i ku mojemu zdziwieniu odkryłem, że nie naliczono mi obniżonej ceny za serek. To tylko 30gr, ale liczy się fakt. To za mało by chciało mi się wracać do sklepu i żądać zwrotu, ale wystarczająco by mieć złą opinię o sklepie. To bardzo nieuczciwy sposób zarabiania na klientach, nawet jeśli chodzi o małe kwoty.