Opinia użytkownika: Michał_1467
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Wczoraj wybrałem się na wizytę do lekarza internisty w centrum medycznym grupy LuxMed. Jestem posiadaczem abonamentu VIP, czekałem na wizytę 2 dni. Są pewne trudności ze znalezieniem miejsca na wewnętrznym parkingu centrum - miejsc dla klientów centrum jest stanowczo za mało. Wnętrze przychodni jest czyste i zadbane. Obsługa jest uprzejma i pomocna. Lekarz, u którego byłem przywitał się ze mną, również był bardzo uprzejmy. Po krótkiej rozmowie stwierdził, że potrzebna jest opinia lekarza dermatologa. Wykonał krótką rozmowę telefoniczną i umożliwił mi wizytę u tego lekarza, na którą czekałem jedynie 10 min. Inny pracownik zaprowadził mnie do sąsiadującego budynku. Drugi lekarz również był bardzo uprzejmy i chętnie odpowiadał na wszystkie pytania. Po wizycie, chcąc odebrać kurtkę z szatni, musiałem czekać chwilę na osobę z obsługi, ponieważ jej nie było. Czekałem jednak najwyżej 2 min. Wychodząc zostałem pożegnany przez pracownika.