Opinia użytkownika: Renata_370
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu 14-11-2011 zainteresowana konkretna ofertą kredytu,udałam się z samego rana do placówki banku- i cóż kolejka do samych drzwi pracuje tylko jedno okienko,,bo dziś jest poniedziałek i tak jest'' usłyszałam w kolejce.Cierpliwie wyczekałam 30 min,ale bardzo mnie zdziwił fakt że mimo wolnych 5 stanowisk i pełnej obsłudze zapłatę za rachunki,wnioski kredytowe,wypłaty i wpłaty sporządzał tylko jeden pan-reszta obsługi przerzucała papierki z doskoku sprawdzała stany konta wpadającym klientom.Wreszcie moment spisania wniosku-i co pan się zakręcił z potrzebował wsparcia koleżanki-znów 15 min.i tak w jednej chwili słyszę że zgoda kredytowa jest,a za chwilę że jeszcze nie bo system dziś też szwankuje.Fakt jest taki że pan bardzo konkretnie dopasował kredyt do moich oczekiwań-wysłuchał moich potrzeb,dopasował ratę,zaproponował ubezpieczenie kredytu,termin spłaty.Najbardziej byłam rozczarowana czasem spędzonym w placówce i brakiem zainteresowania reszty obsługi nie małą koleją petentów.