Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Jeden koncern paliwowy tylko inna stacja, w innym mieście i cena oleju napędowego też inna 5,43 zł/litr, to o 0,01 zł mniej niż wczoraj na stacji Orlenu w Niemodlinie, to z pewnością zasługa wolnego rynku, tylko że ten sam koncern to chyba cena tego samego artykułu powinna być też ta sama. Choć to i tak drogo to jednak trzeba przyznać, że taniej ale „piać” z zachwytu nie będę. To oczywiście nie wina (docelowo) tej konkretnej stacji lecz koncernu jednak „baty” zbiera zawsze ten kto jest „pod ręką”, niestety. Swoje spostrzeżenia wyraziłam do obsługującej pracownicy Ani, która z życzliwością i łagodnością w głosie uznała moje uwagi ale na osłodę zaproponowała napój, podziękowałam ale gotowa byłam kupić cukierki Kopiko, które nazywam „filiżanką kawy w kostce”, były więc kupiłam 5,79 zł/torebka, przynajmniej tyle na osłodę. Kasjerka poprosiła mnie o kartę Vitay na punkty, o której zupełnie zapomniałam. To dobrze i profesjonalnie z jej strony, takie „drobne” zachowanie zawsze budzi przychylność klienta. Na stacji czysto i spokojnie, widać ten świąteczny dzień tylko nieliczni tu goszczą (jak ja i moja rodzina). Porządek, czysto, standardowo wyeksponowane artykuły dla kierowców – głównie płyny samochodowe. Punktów niewiele otrzymałam, raptem 60 bo cukierki nie były punktowane – a szkoda, ale dobre i to. Na koniec pracownica życzyła miłej podróży. Bardzo sympatyczna dziewczyna ubrana w odzież firmową – koszula z logo, apaszka firmowa, schludny wygląd. Drogo ale sympatycznie krótki czas tu spędziłam.