Opinia użytkownika: kp
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Postanowiłam kupić synkowi po-domowe obuwie, tzw. kapcie, by łatwiej było stawiać mu pierwsze kroki. Korzystając z okazji, iż przechodziłam obok Deichmanna postanowiłam, że poszukiwania zacznę właśnie od niego. Zanim zaczęłam namierzać odpowiedni regał, omiotłam wzrokiem sklep chcąc znaleźć jakiegoś pracownika sali. Jedna pani była za kasą - czymś zajęta, druga zaś - poprawiała witrynę sklepową. Właściwie nie spodziewałam się powitania, także fakt, iż go nie było zbytnio mnie nie zdziwił. Obsługa Deichmanna nie uważa za konieczne, aby być uprzejmym wobec klienta. Myślę, że gdyby ceny butów skoczyły o powiedzmy 100-150% wówczas klient mógłby spodziewać się również lepszej obsługi. Wracając do butów, znalazłam 2 w miarę odpowiednie modele, ale niestety rozmiaru, którym byłam zainteresowana, a mianowicie 22 nie było. Wzięłam zatem 21 i powędrowałam do pracownika, by udzielił mi informacji ilu centymetrom odpowiada rozmiar 21, gdyż poszukuję buta na stópkę o długości 12 cm i może 21 byłby też ok. Pani (brak identyfikatorów), którą zagadnęłam wyjęła kalkulator i zaczęła coś w niego wstukiwać. Trwało to dobre parę minut, po czym stwierdziła, że "nie pamięta jak to było" i wyjęła miarkę, którą zmierzyła spód buta. Na obuwie się nie zdecydowałam, gdyż byłoby na styk. Może gdybym spotkała się z nieco większym zaangażowaniem i chęcią pomocy ze strony obsługi, wówczas znalazłabym inne. Cóż, Deichmann w moim odczuciu opinię ma marniutką i taką również ma obsługę, a także asortyment.