Opinia użytkownika: Jagoda_40
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Apteka w pasażu handlowym jest stałym elementem znacznie ułatwiającym logistykę dnia z napiętym planem. Niezależnym od klienta punktem jest organizacja pracy w aptece. W aptece doz.pl, w pasażu grunwaldzkim obsługa farmaceutyczna dopuszcza by klienci oczekiwali obsługi w piętrzącej się kolejce, nie otwierając kolejnego stanowiska. Jakkolwiek uwagi ze strony klientów zostały przyjęte z lekceważeniem, lub skomentowane w nieprofesjonalny sposób przez Farmaceutki. W trakcie realizowania recepty zostały wskazywane przeszkody niezależne od pacjenta w sposób opryskliwy, bez udzielenia wytłumaczenia, pozwalającego na uniknięcie w przyszłości podobnych pomyłek. Niewielka powierzchnia wnętrza apteki, ograniczona dodatkowo przez centralnie umieszczoną półkę może być kolejnym czynnikiem zniechęcającym do wizyty.