Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Będąc w Pasażu Grunwaldzkim postanowiłam zajrzeć do sklepu H&M. Już od wejścia było widać plakaty i zawieszki z informacją o 50% zniżce na wybrane kurtki. Również co kilka minut z głośników dochodził komunikat o tej promocji. W sklepie była średnia ilość klientów, głównie przeglądających ubrania. Przyszłam tu w poszukiwaniu bluzki z długim rękawem. Znalazłam cały regał dosłownie obwieszony bluzkami w różnych kolorach. Bluzki były ułożone kolorami, ale niestety nie rozmiarami. Chwilę zajęło mi znalezienie mojego rozmiaru i to nawet w kilku kolorach. Wybrałam 3 różne kolory i skierowałam się w stronę przymierzalni. Większość kabin była zajęta, ale znalazłam wolną, w której ktoś porzucił puste wieszaki oraz 2 pary spodni. Po przymierzeniu zdecydowałam się na jedną z bluzek, a pozostałe poszłam odwiesić na miejsce. Z wybranym produktem udałam się do kasy. I tu zobaczyłam "ogonek" 7-osobowy do jednej otwartej kasy. Podczas mojego kilkuminutowego stania w tej kolejce nie została uruchomiona druga kasa, żeby rozładować tę kolejkę. Pracownica kasy sprawnie wykonywała transakcje i nie było większych problemów przy płaceniu kartą, więc kolejka przesuwała się naprzód. Właściwie brak otwarcia drugiej kasy jest moim jedynym zastrzeżeniem do dzisiejszej wizyty w tym sklepie.