Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybrałam się na długi weekend do brata do Krakowa. Ponieważ na trasie Świdnik - Lublin są utrudnienia związane z budową drogi S17 wybrałam się wcześniej po bilet na Dworzec PKP. Przed Dworcem głównym w lublinie jest średni parking na około 25 samochodów, ale ciężko tam znaleźć wolne miejsca i trzeba parkować w okolicznych uliczkach. Weszłam do głównej hali dworca i oniemiałam. Wszystkie kasy były czynne a w każdej stało ok 30 osób. Do pociągu miałam jakieś 30 minut. Na szczęście znalazłam kolejkę, która najszybciej się posuwała. Pani kasjerka była bardzo uprzejma i rzeczowa. Szybko uwinęła się z długą kolejką. W pozostałych kasach obsługa szła o wiele wolniej. Dokonałam płatności kartą, dostałam bilet w bardzo ładnej okładce i miałam jeszcze 20 minut do odjazdu pociągu.